Klachtenprocedure

  1. PEPP-R hoort het graag direct als u voor, tijdens of na een cursus een klacht heeft. Aarzelt u niet om contact op te nemen met Maike Pollaert, eigenaar van PEPP-R. Contactgegevens:
    PEPP-R
    T.a.v. Mevr. M. Pollaert
    Gorterplaats 1
    6531 HZ Nijmegen
    06-23 26 10 08
    maike@pepp-r.nl
  2. Na het indienen van uw klacht (telefonisch of schriftelijk per e-mail doorgegeven) krijgt u binnen 5 werkdagen uur een reactie van PEPP-R. Mocht de afwikkeling van de klacht langer tijd nodig hebben, dan wordt u hierover binnen 5 werkdagen op de hoogte gesteld.
  3. Klachten moeten binnen 4 weken zijn afgehandeld. als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u hiervan op de hoogte gesteld binnen 10 werkdagen, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer men verwacht uitsluitsel te kunnen geven.
  4. Bent u na het contact met PEPP-R niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u hogerop gaan bij een onafhankelijke belangenvertegenwoordiger. Stuurt u uw klacht schriftelijk naar:
    HAS Hogeschool
    t.a.v. Mevr. A.L.M. van Rossum
    Sectormanager Bedrijfsopleidingen
    Postbus 90108
    5200 MA ’s Hertogenbosch.
  5. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht van mevrouw Van Rossum. Hierin wordt u geïnformeerd over verdere afhandeling.
  6. Het oordeel van mevr.Van Rossum is voor PEPP-R bindend. Eventuele consequenties worden door PEPP-R snel afgehandeld.
  7. Uw klacht zal ten altijd vertrouwelijk worden behandeld.
  8. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard.

Bedrijven

 

Onderwijs

Inschrijfformulier aanvragen

Inschrijven
Aanvraagformulier Brochures Bedrijven
Beschikbare Brochures *
Aanvraagformulier Brochures Onderwijs
Beschikbare Brochures *

Welke brochures mogen we naar je verzenden?